+ -

Pages

Sunday 11 August 2013

Diy:Pemegang Laptop


[Google Translate]
Semua orang tahu bahawa projek DIY adalah sangat popular pada hari ini. Mengapa? Kerana kita cuba untuk menunjukkan idea-idea yang terbaik dalam bidang yang berguna dan menyenangkan. Di sini adalah satu idea yang hebat: pemegang notebook DIY. Kami diperiksa beberapa pemegang notebook di kedai-kedai dan tidak seorang pun daripada mereka seolah-olah baik dibuat dan baik pada masa yang sama. Jadi kami membuat keputusan untuk membuat satu dengan cara kita sendiri. Keseluruhan projek akan kos anda sekitar $ 20 dan ia benar-benar akan berbaloi. Itulah cara yang paling murah untuk mewujudkan pemegang laptop anda sendiri, dan membayangkan bahawa semua yang anda perlukan adalah hanya beberapa paip PVC, cat semburan dan bahan-bahan yang berbeza yang kita fikir anda sudah mempunyai di rumah. Sedia untuk bermula? Ikut arahan di bawah:
Dengan serrinha, potong paip PVC (nipis daripada 2 cm diameter) kepada lima keping saiz berikut: 1 keping 22 cm, 2 keping 20 cm, 2 keping 7 atau 8 cm (nota daripada 8 - orang-orang yang akan menjadi cm condong). Anda juga akan memerlukan bahan-bahan berikut: enam penyambung, cat semburan, tukul dan empat bola silikon auto-pelekat (sokongan pilihan untuk mengelakkan tergelincir). Dan sekarang mari kita bekerja! Perhatikan bahawa penyambung agak diperah ke patut. Pergi mudah salah satu daripada mereka dan ia akan bekerja keluar. Gambar terakhir menunjukkan keputusan akhir: semua tertanam 5 dan 6 paip penyambung membentuk sokongan. Jika anda perlu, anda boleh membuat menoreh sendi menggunakan tukul, hanya untuk memastikan bahawa semua bahagian-bahagian yang tetap teguh. Sekarang, di sini datang bahagian pasti lucu: mewarna. Kami pergi ke kawasan luar pengudaraan yang baik, ada alasan yang betul dipenuhi dan memakai topeng pelindung pada muka kita, dan mula untuk menutup seluruh permukaan dengan cat semburan. Kami berhati-hati untuk cat semua sendi di mana paip yang berkaitan. Rahsia menggunakan cat semburan adalah untuk membolehkan ia berdiri dan membuat bergerak seragam begitu juga untuk menutup semua bahagian tanpa penyaliran. Hasil akhir? Satu sokongan fungsi yang indah dan, di atas semua, yang mengekalkan satu notebook bersaiz standard. Jika anda seperti idea ini, anda juga boleh membuat dua keping seperti: satu untuk rumah dan satu untuk kerja-kerja.

5 Unknow Name : Diy:Pemegang Laptop [Google Translate] Semua orang tahu bahawa projek DIY adalah sangat popular pada hari ini. Mengapa? Kerana kita cuba untuk menunjukkan id...

No comments:

Post a Comment

< >